Perla Baltyku - Świnoujście
Noclegi na najlepsze wakacje - halo - rezerwuj
Perla Baltykuośrodki wypoczynkowe
Morze
Liczba pokoi
45
WiFi
Basen
Spa/wellness
Parking
Pokoje dla singli
Rozmawiamy
Morze
Liczba pokoi
45
WiFi
Basen
Spa/wellness
Parking
Pokoje dla singli
Rozmawiamy
W naszej ofercie m.in.: kawiarnia na miejscu, szatnia / przebieralnia, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, leżaki lub krzesełka plażowe, parking na miejscu, całodobowa recepcja, dostęp za pomocą kluczy, WiFi dostępne w całym obiekcie, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, pokoje dla niepalących, czujnik dymu, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, bezpłatne WiFi, masaż całego ciała, parking, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Możliwe wystawienie faktury, winda, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, basen z podgrzewaną wodą, basen, basen, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, monitoring wokół obiektu, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, dostęp do Internetu, wanna z hydromasażem / jacuzzi, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, całkowity zakaz palenia, system alarmowy, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, prywatny parking, sauna, sejf, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, masaż, WiFi, kryty basen, plaża, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, gaśnice, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 14:00 a kończy o godzinie 10:00.
Jeśli chcesz otrzymać fakturę za opłacony wcześniej pobyt, wpisz tę prośbę i dane swojej firmy w polu Zadaj pytanie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Perla Baltyku o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Z powodu koronawirusa (COVID-19) spa i siłownia są niedostępne. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. Z basenu można korzystać w godzinach: 18:45–21:30. Liczba miejsc parkingowych jest ograniczona.Dostępne pokoje:
Pokój Jednoosobowy 1 osobowy (1 łóżko pojedyncze - 18 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze - 21 mkw);
Apartament typu Suite 2 osobowy (1 łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa - 32 mkw).

